Gwarancje
Gwarancja door-to-door
Każdy zakupiony towar w naszym sklepie jest fabrycznie nowy i posiada gwarancję producenta lub importera z wykazem aktualnych serwisów danej marki na terenie Polski. Okres gwarancji zależy od zapisu w karcie gwarancyjnej i widoczny jest również w opisie szczegółowym każdego produktu znajdującego się w ofercie naszego sklepu . Jeżeli w produkcie objętym gwarancją ujawni się usterka, zgłoś się do Autoryzowanego Serwisu producenta danego sprzętu (listę serwisów znajdziesz na karcie gwarancyjnej lub na stronie internetowej producenta / importera). Jeżeli uszkodzony produkt objęty jest gwarancją typu door-to-door, postępuj zgodnie z procedurą podaną na karcie gwarancyjnej.
Gwarancja sprzedawcy
W niektórych przypadkach sklep BEST-SONAR pośredniczy między użytkownikiem, a producentem lub importerem w procesie reklamacji gwarancyjnej. W przypadku serwisowania towaru przez nasz sklep, koszt zwrotu przesyłki do sklepu pokrywa klient. Aby wysłać sprzęt w ramach reklamacji klient jest zobowiązany do wypełnienia zgłoszenia reklamacyjnego (formularz reklamacyjny) i przesłania go na adres serwis@best-sonar.pl Dla powyższego zgłoszenia zostanie nadany numer reklamacji - numer RMA. Paczki nie oznaczone tym numerem nie będą przyjmowane do serwisu - wrócą do klienta, który będzie musiał zapłacić przewoźnikowi za transport w obie strony. Otrzymany zwrotnie numer RMA należy umieścić na liście przewozowym w polu UWAGI lub zamieścić w widocznym miejscu na paczce.